Geslaagde Filmmiddag voor Kinderen bij Pathé Maastricht

Maastricht, 20 juni 2024 – Stichting Leergeld en Lions Maastricht Trajectum organiseerden op 19 juni een speciale filmdag voor kinderen uit gezinnen met beperkte financiële middelen. Het evenement vond plaats bij Pathé Maastricht, waar de kinderen en hun begeleiders konden genieten van de familiefilm Fantasievriendjes. Dankzij de samenwerking met Pathé kregen de kinderen ook een gratis pakje drinken en popcorn.

Met een volle zaal en veel blije gezichten was het een groot succes. "Het doel van deze dag was om kinderen een onvergetelijke middag te bezorgen en hen even te laten ontsnappen aan hun dagelijkse zorgen," aldus Jacobine Mannak, initiator bij Lions Club Maastricht Trajectum.

Stichting Leergeld en Lions Maastricht Trajectum willen Pathé Maastricht hartelijk bedanken voor hun genereuze ondersteuning. Ook willen we alle vrijwilligers en medewerkers bedanken die hebben bijgedragen aan het succes van deze dag.

Voor meer informatie over toekomstige evenementen en hoe u kunt bijdragen, bezoek onze websites of neem contact op met Stichting Leergeld. https://www.leergeld.nl/